A I-Tailored som especialitstes en servei informàtic en remot. Els nostres tècnics són experts en la reparació, optimització i actualització d’ordinadors de sobretaula i portàtils. Treballem amb l’objectiu d’allargar la vida útil dels teus equips donant una segona oportunitat a equipament avariat o obsolet mitjançant la reparació.
Per mantenir un equip en bones condicions per a una feina còmoda i ràpida a llarg termini és clau una bona estructura informàtica. I-Tailored és una empresa amb més de 15 anys d’experiència en suport informàtic a distància adaptada per realitzar instal·lacions i configuracions d’equips informàtics tant físiques com del funcionament de l’equip.
Mitjançant la col·laboració amb empreses especialistes i certificades ens encarreguem de fer instal·lació d’infraestructura de xarxa, muntatge d’equips o servidors, configuració de perifèrics i donem solucions integrals a les teves necessitats.
Atenció personal d´un tècnic especialitzat en la reparació amb experiència en aquest àmbit. El professional serà capaç d’avaluar el problema, presentar solucions i resoldre el problema de forma ràpida i segura de manera remota.
Gràcies a l’ajuda de TeamViewer, el professional remotament té eines per identificar l’arrel del problema, connectar-se a l’ordinador i resoldre el problema del client a distància.
El servei informàtic a distància es divideix en tres fases, en primer lloc oferim assistència telefònica a Català i Castellà per iniciar el contacte entre el client i especialista. Un cop s’ha analitzat el problema informàtic, el tècnic ajuda el client a instal·lar un programa per facilitar el suport informàtic a distància (TeamViewer). Finalment, es procedix a la resolució de la incidència i posterior desconnexió del programa.
TeamViewer és una solució en un accés remot ràpid i segur a ordinadors i xarxes, que ofereix tota una sèrie de potents funcions d’accés remot que faciliten el control remot, permeten celebrar reunions i proveir un servei d’assistència tècnica al núvol.
Els principals beneficis són poder establir control i intercanviar fitxers entre dispositius. Configurar dreceres entre dispositius sense l’assistència de tercers. Gràcies a això es pot fer suport informàtic remot ràpid i segur.
El cost del servei de suport informàtic remot és molt més econòmic que un servei d’informàtic a domicili, es redueixen les despeses de desplaçament i tot és temps utilitzat a la reparació o el servei.
La necessitat d’una reparació informàtica pot aparèixer en qualsevol moment, i per això sorgeix l’obligació d’oferir un servei a distància. Quan es presenta un problema, amb una simple trucada es pot obtenir ajuda dun professional per continuar treballant amb normalitat en el menor temps possible.
A més de ser convenient, gràcies a la tecnologia amb què disposa I-Tailored som capaços de veure la teva pantalla tal com la vegis tu. En estar veient la mateixa pantalla es facilita molt la comunicació donant lloc a reparacions àgils i efectives en el menor temps possible.
Un dels avantatges de la reparació a distància és l’abast des de qualsevol lloc d’Espanya a un tècnic expert en la reparació. I-Tailored ofereix assistència remota a tot el país en espanyol i català.
I-Tailored AppandWeb, SL fa servir cookies, tant pròpies com de tercers, tècniques, analítiques, personalitzades, publicitàries i / o afiliats, per oferir les diferents finalitats mostrades a la configuració, situada en la nostra política de cookies. Amb les cookies de tercers podem compartir informació sobre land#39;ús que faci del lloc web amb els nostres partners de xarxes socials, publicitat o anàlisi web, els quals poden combinar-la amb una altra informació que els hagi proporcionat o que hagin recopilat a partir de land#39;ús que hagi fet seus serveis. Sempre podrà rebutjar les cookies o configurar-les a la seva mida. Més informació.
La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.