Què és IP MANAGER?
El teu ERP en línia

                    T                     I                     C

IPManager permet a les associacions, entitats i clubs la gestió de les vostres dades i dades dels vostres socis i afiliats.

Amb IPManager (Internet Payment Manager) un programari al núvol de fàcil accés a través de connexió web, per portar el control i registre dels cobraments mensuals de socis i afiliats i/o clients de forma fàcil i senzilla.

Quines funcions té el nostre ERP?

La nostra aplicació a totes les seves versions realitza facturació, rebuts i la gestió d’arxiu de cobrament bancari en línia en format europeu SEPA, aquest arxiu servirà per descarregar i pujar a l’entitat bancària per realitzar els cobraments massius.

Amb IPManager i la gestió de comptes comptables es realitza exportació dels fitxers de factures, remeses i rebuts necessaris per traspassar a programes de comptabilitat.

L’eina permet la comunicació amb els socis de manera pràctica i senzilla amb l’enviament de correus electrònics. En cas que el soci no tingui correu electrònic IPManager permet extreure etiquetes d’adreces per fer enviaments postals.

Laplicació també té apartats per a la introducció de textos legals RGPD i logotip per a la personalització de documents.

 

  • Gestió Dades: Alta de dades fiscals per a la realització de factures i rebuts, introducció de textos legals RGPD i Registre Mercantil i registre de comptes bancaris per al cobrament de rebuts; també podem definir tipus de rebuts de cobrament, imports de cobraments de quotes i definició de percentatges d’IVA inclòs creació de sèries de facturació, per altra banda, definir els subcomptes comptables que a posteriori ens permetrà realitzar la creació del fitxer txt de factures, remeses i rebuts dels seients comptables per a l’exportació a programes de comptabilitat, usant descàrregues directes dels fitxers creats des de l’aplicació.
  • Gestió de Socis: Gestió de dades personals de socis, gestió d’afiliats relacionats amb els socis per al cobrament de les quotes per unitat de socis, introducció de dades bancàries per cobrament de socis i afiliats, col·laboradors i participants i clients (no socis ). Extracción de documento de Orden de Domiciliación SEPA para la firma de socio y obtención de póliza (esta última para IPManager-NA).
  • Factures i cobraments: gestió de cobraments massius i creació de factures i remeses SEPA per a enviament d’arxius a plataforma bancària en línia. Gestió d’agrupacions per a cobraments massius de més d‟un concepte. Rebuts no bancaris i control de cobraments. Impressió de factures i rebuts amb el logotip propi.
  • Comunicació: Comunicacions via correu electrònic des de la plataforma a socis i afiliats. Configuració de direcció d’enviament dels correus i registre de correus enviats.
  • Llistats: Possibilitat de generar llistats de socis, facturació i etiquetes en diferents formats.

El programari ERP per a associacions

IPManager és una aplicació bàsica, efectiva, segura i funcional. Trieu la versió que més s’adapti a les vostres necessitats

L’aplicació consta de dues versions IPManager-A o IPManager-NA ambdues versions permeten gestionar les dades de l’associació, gestionar les dades dels socis, realitzar els processos de facturació i cobraments en format SEPA, extreure llistats de socis i facturació, comunicació amb socis i crear el fitxer de traspàs a la comptabilitat de factures, remeses i rebuts.

IPManager-NA és la versió de l’IPManager específica per a associacions de veïns amb secció de defuncions, en aquest cas és un cobrament recurrent específic que facilita a l’associació fer cobraments als seus socis excloent-ne el soci difunt i registrant aquestes defuncions; inclou tots els continguts d’IPManager-A i, a part, la documentació relativa a les pòlisses i una senzilla gestió de cobrament.

ERP comptabilitat ideal per gestionar les finances de la teva associació de veïns

Per incorporar les dades fiscals dels socis i afiliats, o clients o col·laboradors del club ia posteriori poder realitzar la facturació a nom d’aquests socis i el cobrament de rebuts cal introduir totes les dades a Gestió de Socis, això ens permetrà després fer les factures, remeses i rebuts, i portar un control dels cobraments realitzats.

  • Gestió de socis
  • Gestió d’afiliats
  • Gestió de clients / Amics activitats / col·laboradors
  • Gestió de socis inactius
  • Gestió de difunts (només per a IPMamager-NA)

La generació de rebut que també ens crearà automàticament la Factura corresponent, es gestiona a través del menú de Processos, aquest ens permet generar una acció de cobrament a tots els socis en una mateixa remesa perquè l’import de les comissions bancàries siguin els mínims, també ens creessin els rebuts no bancaris i podrem crear i descarregar el fitxer txt per al traspàs dels seients a un programa comptable tipus Sage.

Per a la versió d’IPManagre-NA en aquest apartat és on trobarem l’agrupació de difunts que es genera per al cobrament de la secció d’enterraments, així ho podrem agrupar conjuntament a altres tipus de cobraments creats (si és el cas).

  • Gestió de cobraments
  • Factures i rebuts
  • Remeses
  • Rebuts no bancaris
  • Asentaments

 

IPmanager permet extreure informes rellevants de la informació de manera fàcil en diferents formats des de l’apartat Llistats. En aquest menú trobarem els submenús següents:

  • Llistats de socis
  • Llistats de Clients
  • Llistats de Facturació
  • Dades bancàries

Per a aquelles associacions que encara no s’han unit a la comunicació digital, IPManager també permet extreure Etiquetesper a l’enviament de comunicacions en paper

Avantatges de la eina ERP

Tots el que necessites d’un ERP el trobaràs a IPManager i en cas de necessitar alguna acció concreta programem el programari per resoldre aquestes necessitats.

Amb la integració i centralització de totes les accions referents als socis/afiliats podràs gestionar l’associació o club de forma àgil, amb totes les dades unificades evitant duplicitats d’accions, podent accedir allà on estiguis i tenint còpies de seguretat de les dades introduïdes a l’aplicació.

Atenció al client
personalitzada

SUPORT
Us acompanyem amb el vostre nou programari o pàgina, per fer l'experiència d'usuari tot un èxit.
ADAPTAT A LES TEVES NECESSITATS
Treballem i adaptem els teus projectes a les teves necessitats.
ENS DESPLAÇEM
Ens desplacem a la teva empresa o domicili, som el teu departament extern d'informàtica
MANTENIMENT REMOT
Podem solucionar qualsevol incidència online, siguis on siguis.

Contacta amb nosaltres

Veniu a visitar la nostra oficina, truqueu-nos o simplement envieu-nos un correu electrònic quan vulgueu.
Telèfon
T 93 837 13 79

Direcció
C/ Cós 52,
08650 Sallent (BCN)
Email
info@itailored.cat
administracio@itailored.cat

I-Tailored AppandWeb, SL fa servir cookies, tant pròpies com de tercers, tècniques, analítiques, personalitzades, publicitàries i / o afiliats, per oferir les diferents finalitats mostrades a la configuració, situada en la nostra política de cookies. Amb les cookies de tercers podem compartir informació sobre land#39;ús que faci del lloc web amb els nostres partners de xarxes socials, publicitat o anàlisi web, els quals poden combinar-la amb una altra informació que els hagi proporcionat o que hagin recopilat a partir de land#39;ús que hagi fet seus serveis. Sempre podrà rebutjar les cookies o configurar-les a la seva mida. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca